FOTO HABER

23 Ağustos 2012 Perşembe

KAYAPINAR İLÇE TEŞKİLATINDAN YARDIM HAREKETLİLİĞİ




Ak Parti kayapınar ilçe teşkilatı Ramazan ayından dolayı ilçemizdeki ihtiyaç sahipleri, fakir Ailelerini daha önceden belirtilerek kayıt altına alınan vatandaşlarımıza gerekli yardımların yapılmasına tüm hızla başlandı İlçe başkanımız M. Ali KIRSAÇLI bizzat katılarak yardım paketlerin dağıtımında katılımda bulunuldu.Yardım paketlerin tek tek pikaplarla vatandaşın evine götürülerek onlara teslim edildi.İlçe başkanımızın bu sıcak yaklaşımı takdirle karşılandı.


Günümüzde Yardımlaşmanın önemi İslami yete açıkça belirtmektedir ki İslamiyet bir yardımlaşma dinidir.Hiç bir din İslamiyet kadar yardımlaşma anlayışına değinmemiştir.
, hayatımızın her anında görüyoruz. Geçmişte olduğu gibi, şimdi de hayatı paylaşan insanlar, aynı düzeyde değillerdir, örneğin zayıfı, güçlüsü, fakiri, zengini,erkeği, kadın gibi. Böyle insan toplulukları beraber doğup, beraber ölürler. Bu beraberlik “hayat”ın kaynağını oluşturuyor.
Ancak bu farklı insanlar, yaşadıkları süre içinde birbirlerine ihtiyaç duyarlar. Zenginler bile fakirlere ihtiyaç duyar. Hiç bir zengin benim kimseye ihtiyacım yoktur diyemez. O insan servetini çalıştırdığı insanların gücü ile kazanır . Zira kimi çalıştırıyorsa ona muhtaç demektir



Düşenin elinden tut ki sende düştüğün zaman tutacak bir el bulasın

İnsanların birbirlerine muhtaç olmaları, aralarındaki yardımlaşmaları zorunluluğunu ortaya çıkarır.Yardımlaşma toplum halinde yaşamanın sonucudur.Biz bu varlığın gerçek olduğunu inanan insanlarız.Bizim zeneginede fakirede ihtiyaç olduğumuz bir gerçektir.

Size yapılan en ufak bir yardımı sakın unutmayınız, yaptığınız en büyük yardımı ise hiçbir vakit hatırlamayınız


Zekât, sadaka ve diğer maddî yardımlar, müslümanların güçlü olmalarında, birlik ve beraberlik içinde bulunmalarında en büyük etkendir. Yardımlaşma, zenginle fakir, tokla aç arasındaki uçurumu kapatır ve sevgi, saygı bağı kurar.


Yardım edeceğin kişiye bir şey demeden yardım et



MEDYA TANITIM BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More