FOTO HABER

7 Eylül 2012 Cuma

YÖNETİM KURULU TOPLANTISI

07.09.2012 Ak Parti kayapınar ilçe başkanlığı M.Ali KIRSAÇLI başkanlığında yapılan haftalık yürütme ve yönetim kurulu toplantısı yapıldı.Gündemde Ülkemizde ve ilimizde yapılan son olaylar ve alınması gereken önlemleri değerlendirildi. Fikir alış verişinde bulunuldu.KIRSAÇLI Yerel seçimlerin 2013 yılında yapılması söz konusu olunca ve bu ihtimalinde yüksek olması.Biz seçimin olacak gibi düşünmek zorundayız dedi.KIRSAÇLI sandık görevlileri tespiti ve eğitime tabi tutulması bu konuda hassasiyetini dile getirdi.Yönetim kurulunun özerlikle eksiksiz katılmalarını istendi.Toplantıya iştirak eden M.ali KIRSAÇLI,Kadın kolları başkanı Vesile KILINÇ,Faruk ASMA,Servet KAKI,A.Haşim SİZER,Yusuf ziya TALAY.Veysi NART.CEVAT OCAKHANOĞLU,Asuman ALTUN,Oktay KAYMAK.Ercan EZGİN,İlhami KAHRAMAN,Adil AYDIN,Fırat FİDAN,Bahar ŞAHİN.Gençlik kolları başkanı Osman ÇOKUR,Veysi tercih BUDAK,İsmail BABACAN,Vedat ALP, katılımda bulunuldu.Bu toplantıda il ve ilçemizin sorunları masaya yatırıldı.Alınması gereken önlemlerin yapılması için tüm yönetim kurulumuzun bu konuda canla başla çalışması gerektiğini belirtildi.



TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More