FOTO HABER

8 Ekim 2012 Pazartesi

DİYARBAKIR'DA HAS PARTİSİ AK PARTİ’YE GEÇTİ

Diyarbakır Has Parti il teşkilatına üye 670 kişi Ak Parti il binasında yoğun bir ilgiyle yapılan törenle Ak Partiye geçmiş oldu. Türende konuşan Diyarbakır Ak Parti Milletvekili Galip ENSARİOĞLU Türkiyenin artık yeni bir sürece geçtiğini belirti.ENSARİOĞLU Türkiyede artık Ak Parti ve diğerleri var .Bizler ve diğerleri olarak anımsamalıdır.Güzel bir laf vardır aynılar aynı yerde,gayrılar farklı yerde yerde.Halkın tercihi olduk ve olmaya da devam edeceğiz.Halkın talepleri ve ihtiyaçlarını çok iyi bilen bir partiyiz,Hizmet’te sınırsız olmayı amaçlıyoruz. Bu insanlara hizmet en büyük şiarımızdır,gururumuzdur.Bu anlamda gerçekten aynı temelden beslenen,aynı hedefi gözeten bir anlayışı paylaşan bireyleriz iki hemfikiriz bir araya gelmesi bize ve Diyarbakır’a büyük güç katmaktadır. . Ak Parti il başkanı AV.Halit ADVAN ise Has Partililer’in de artık kendileriyle birlikte yürüyeceklerini bunda duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ak parti il başkanı AV.Halit ADVAN özelik le Başbakanımız sayın Recep tayiyip ERDOĞAN’NIN bizzat bana bu rozeti beni vekaleten senin HAS Parti il başkanı Alaattin PARLAK’A takmanı istedi ve bana bu şerefi verdiği için çok mutluluk duyduğumu dilegetirdi. Ak Partiye geçen HAS Parti İl başkanı Alaattin PARLAK’DA Has Parti ile Ak P arti arasında ciddi bir farkın olmadığını söyledi.Geçen seçimden sonra halk ve ilçe teşkilatlarımızla yapmış olduğumuz değerlendirme sonucunda milletimizin,bizim artık bu bütünleşme süreciyle ilgili bir karar vermemizi bekliyordu.En son HAS Parti kuruyucular kurulu olarak böyle bir kararı aldık Ak Partiye geçmeyi seçtik .Bu katılım inşallah Ak Parti camiasına büyük bir güç katığını düşünüyorum dedi
MEDYA TANITIM BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More