FOTO HABER

30 Kasım 2012 Cuma

KAYAPINAR'DA CUMA ETKİNLİĞİ

     
 30.11.2012 Cuma Namazı Kayapınar ilçesindeki Diclekent Camisinde İl başkanımız Av.Halit ADVAN  ve il yönetim kurulu,kayapınar ilçe başkanımız  M.Ali KIRSAÇLI, ve yönetim Kurulumuz,Sur ilçe başkanı Şafak YENTÜRK ve yönetim kurlu,Yenişehir ilçe başkanı Serdar BUDAK ve yönetim kurulu ile çok sayıda partililerle birlikte kılındı.Cuma namazından sonra il ve ilçe başkan ve yöneticileri Diclekent teki Esnaf ziyaretleri yapıldı Esnaflar mızın iş durumlarını ve Çalışmaları hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu.
     Çevre esnaflarımızın yakın ve sıcak karşılamaları sıcak diyaloglar oluşmasına sebep oldu.Esnaf ziyaretlerinden sonra Kayapınar ilçe teşkilatına gelinerek bur da bir durum değerlendirmesi yapıldı.Başkan ADVAN  partililere bazı konularda bilgilendirme toplantısı yaptı.Bu cuma etkinliği de hayırlı geçmesi sevindirici bir vesileye dönüşmesine  sebebiyet oldu.


Tanıtım Medya Başkanlığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More