FOTO HABER

10 Aralık 2012 Pazartesi

KAYAPINAR İLÇE YÖNETİMİ ESNAF ZİYARETİ


 30.11.2012   Ak Parti  KAYAPINAR ilçe yönetimi Cuma etkiliğini Diclekent Camisinde kılınan cuma namazından sonra il başkanımız Av.Halit ADVAN ve il yönetim kurulu,kayapınar ilçe başkanımız M.Ali KIRSAÇLI,yönetim kurulumuz il ve belediye meclis üyelerimiz,Mahalle temsilcileri, Yenişehir ilçe başkanı Süleymen Serdar BUDAK ve yönetim kurulu,Sur İlçe başkanı Şafak YONTÜRK ve yönetim kurulu ile partililerin katıldığı Esnaf gezisi Vatandaşlarımız ve Esnafların yoğun , sıcak ilgileriyle karşılandı .ADVAN ve KIRSAÇLI' NIN Esnafların sorunları dinlendi çalışmalar hakkında bilgi alış verişinde bulunuldu.Diclekent caddesinde yürüyerek kayapınar ilçe teşkilatına gelerek bur da durum değerlendirme Toplantısı düzenlendi.ADVAN ve KIRSAÇLI  buradaki konuşmalarındaki birlik ve beraberlik vurguları yaparak güvenli bir ortamda çalışmanın yararlarından söz edilerek il ve ilçe teşkilatları sıkı bir çalışma temposunu yakalamaları  gerektiğini  belirtiler.


                            TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More