FOTO HABER

8 Şubat 2013 Cuma

KAYAPINAR TEŞKİLATI AV AYDIN ALTAÇ ZİYARETİ

07.02.2013 Ak Parti kayapınar ilçe teşkilatı  Diyarbakır İl başkanlığına getirilen Av.Aydın ALTAÇ'I  ve yeni oluşan yönetim kurulunu makamında ziayeret edilerek yeni oluşan yönetim kuruluyla da tanışma imkanı buldu.Teşkilatımız yeni il başkanımız ve yönetim kurulunun  başarılı olma temennisinde bulunuldu.Biz kayapınar ilçe teşkilatı olarak her zaman ilimizle  bir uyum içinde çalışmalar içinde olacağımızı,bir ekip,takım olacağımızı bura da belirtmek isteriz.KIRSAÇLI bu tanımanın hayırlara vesile olamasını diliyorum. Biz her zaman bir bütün olarak bilinmesini isterim.AYTAÇ bu ziyarete çok sevindiğini kayapınar ilçe teşkilatın her zaman yanlarında olacağımızı belirmek isterim çalışmalarınızda başarılar dilerim dedi.


TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More