FOTO HABER

22 Eylül 2013 Pazar

KAYAPINAR TEŞKİLATIMIZ MAHALLE TEMSİLCİLERİYLE İSTİŞARE TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRDİ.

21.09.2013 Ak Parti kayapınar ilçe konferans salonunda gerçekleştirilen Mahalle temsilcileri istişare toplantısında mahalle temsilcilerimizle yaklaşan yerel seçimlerin standı verildiğini,seçim çalışmalarımızın yoğun bir tempo tutulması ve gerekli çalışmaların teşkilatımıza sunacak katkıları aktaran KIRSAÇLI .Mahalle başkanların bizim için vazgeçilmez bir ekip çalışması olarak bilinmesi gerektiğini belirti.Ter mahalle temsilcisi kendi Mahallesinde bir temsilciden öte beni temsil etme hakkına sahip olması gerekli alt yapı çalışmaları yapıp bizi bilgilendirip istişare etmelidir.KIRSAÇLI ilçemizin teşkilat başkanı M.Servet KAKI beyin yoğun işlerinden dolayı görevi yönetim kurulu üyemiz olan Bahar ŞAHİN’E verildiğini Bahar ŞAHİN başkanımıza yeni görevinden başarılar diler inşallah bu görevi layıkıyla yerine getirir,başarılı olmasını dileriz.ŞAHİN bana bu görevi veren İlçe başkanıma ve yönetim kuruluna teşekkür eder.Bu görevin layıkıyla yerine getirmek için elimde geleni özveriyi vereceğime huzurlarınızda söz veriyorum diye dile getirdi bizlerde bahar Şahin başkanımıza yeni görevinden başarılar diler hayırlı olsun.
TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More