FOTO HABER

1 Kasım 2013 Cuma

KAYAPINAR TEŞKİLATIMIZ 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINI KUTLADI

29.10.2013 cumhuriyetimizin 90 yıllı kutlar bu vesileyle ilçemiz kayapınar olarak Cumhuriyeti çok benimsiyoruz.Türkiye Büyük Millet meclisi'nin 29 ekim 1923'te Cumhuriyet yöentimi ilan edilmesiyle 90 yılık bir geçmişi olan Cumhuriyetin edebiyen korunacağını bir gerçektir. 29.10.2013 cumhuriyetimizin 90 yıllı kutlar bu vesileyle ilçemiz kayapınar olarak Cumhuriyeti çok benimsiyoruz. Türkiye Büyük Millet meclisi'nin 29 ekim 1923'te Cumhuriyet yöentimi ilan edilmesiyle 90 yılık bir geçmişi olan Cumhuriyetin edebiyen korunacağını bir gerçektir.
Osmanlı Devleti, hüküm sürdüğü 624 yılda 36 padişah tarafından yönetilmiştir. Padişah, şah, kral, hakan, imparator, sultan gibi tek kişiye dayalı yönetim sistemine "mutlakiyet" adı verilmiştir. Mutlakiyet yönetiminde egemenlik kayıtsız şartsız, tek bir kişidedir. Deyimi mevcuttur ama 29 ekim 1923 itibariyle ülkeyi yönetim şekli tek kişi değilde milletindir ibresi almıştır yani tek kişilik hanedanlığa son verilip devlet ve millet kavramına geçiş olmuştur. Tek kişilk devrinin son bulduğu ve meclisin kuruluşu ve çok yönetimleri var olduğu bir meclis çatısnın altında,milletşin egemen kıldığı bir yönetim şeklini almıştır. Bizlerde buCumhuriyetimizin korunması ve yaşatılması için gerekli desteğimizi sağlanmasına yardımcı olamamız gerekli. İlçe başkanımız M.Ali KIRSAÇLI ve yönetim kurulumuz Sayın valimizin Cumhuriyet resepsiyonuna katılım sağlandı ve Cumhuriyetimin değerlerini valimizin konuşmasında belirti Tanıtım medya başkanlığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More