FOTO HABER

7 Şubat 2012 Salı

İL BAŞKANIMIZ ADVAN, HÜKÜMETİMİZ DİYARBAKIR’A ÖNEM VERİYOR


Ak Parti Diyarbakır İl teşkilatı geçtiğimiz günlerde Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Mehmet Hadi Ağırbaş’ı makamında ziyaret edip Diyarbakır için hayırlı hizmetler yapma temennisinde bulundular
Ak Parti Diyarbakır İl teşkilatı geçtiğimiz günlerde Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Mehmet Hadi Ağırbaş’ı makamında ziyaret edip Diyarbakır için hayırlı hizmetler yapma temennisinde bulundular. Ak Parti Diyarbakır İl Başkanı Avukat Halit Advan beraberinde il yürütme kurulu üyeleri ile Ak Parti Diyarbakır İl Kadın Kolları Başkanı Sibel Yağmur, Ak Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal, Ak Parti Sur İlçe Başkanı Şafak Yontürk, Ak Parti Kayapınar İlçe Başkanı Mehmet Ali Kırsaçlı ve çok sayıda ilçe yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Mehmet Hadi Ağırbaş’ı makamında ziyaret ettiler. Ziyarette İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Hadi Ağırbaş Ak Parti İl Teşkilatının kendilerini ziyaret etmesinden dolayı memnuniyetini dile getirerek ilimizin nüfusu yaklaşık 1.570.000 nüfusumuzun 3 te 1’i okuyan öğrencilerden oluşmaktadır. Bu nedenle derslik sayısı yetersiz kalmakta çocuklarımızın daha iyi eğitim almaları için derslik sayılarının azami seviyeye ulaşması konusunda siyasilere ve stk’lara görev düşüyor. Herkes el birliğiyle çalışırsa sorunların üstesinden geliriz. Türkiye’de toplam 52 okulda tablet bilgisayar kullanımına geçildiğini bunlardan 4’ünün Diyarbakır olduğunu belirtti. Ak Parti Diyarbakır İl Başkanı Avukat Halit Advan ise yeni bir yapılanma ile Diyarbakır’ın en önemli kurumlarından biri olan İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile gençlerimizin çocuklarımızın geleceği buradan yön bulacak. Bizde hükümetimizin temsilcisi olarak bu konuda elimizden geleni yapacağız. Advan Diyarbakır’a hizmetin ibadet olduğuna inandığını belirterek toplumumuzun gelişmesi çocuklarımızın iyi bir eğitim almasıyla olur. Diyarbakır’ın eğitim sorununa dikkat çekmek için Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına rapor sunduk. Biz bu anlamda Diyarbakır’a hizmet için çaba gösteren herkesten destek alacağımıza inanıyoruz. Bölgemizdeki gençlerin belirli yerlere kayma sorunu var çocukların okul dışındaki zamanlarını sokakta değil, gençlik merkezlerinde geçirmelerini istiyoruz bu merkezlerde de sadece fiziki anlamda değil manevi yönden de gelişmeleri önemlidir. Maneviyatı yüksek bir gençlik için elimden geleni yapacağım şeklinde konuştu. Advan Ak Parti'nin iktidara geldiği 2002 yılına kadar bütün iktidarların yaptıkları derslik sayısı 334 bin iken, kendi dönemlerinde 169 bin 200 yeni dersliğin eğitime kazandırıldığını, okul öncesi eğitimde okullaşma oranının 5 yaş grubunda yüzde 11 iken, yüzde 67'ye yükseldiğini, orta öğrenimde okullaşma oranının yüzde 51'den yüzde 70'e yaklaştığını anlattı. Bununla birlikte Hükümetimizin eğitime verdiği önemde apaçık ortadadır dedi. Ak Parti Kayapınar Tanıtım ve Medya Başkanlığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More