FOTO HABER

10 Şubat 2012 Cuma

ŞEHİTLİK CAMİ VE CUMA ETKİNLİĞİ YAPILDI .





Ak Parti Diyarbakır İl Yürütme ve yönetim kurulu üyeleri her hafta Cuma namazını bir ilçede kılma geleneğine bu haftada Yenişehir İlçesi Şehitlik Camii’de devam ettiler. Ak Parti Kayapınar İlçe Başkanı Mehmet Ali Kırsaç’lı ve Ak Parti Sur İlçe Başkanı Şafak Yöntürk’ünde yönetim kurulu üyeleri ile katıldığı Cuma namazı sonrası Şehitlik Polsi Karakolu arkasında bulunan Esnaflar kıraathanesinde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelen Ak Parti Diyarbakır il Başkanı Av. Halit Advan, burada vatandaşların ve esnafın sorunlarını dinledi. Ayrıca Mahalle muhtarından’da bilgi alındı . Elektrik Kesintilerin çokça yaşanmasından dert yanan vatandaşlar İl Başkanı Advan’dan bu konuda yardım talep ettiler .Sorunu olan vatandaşlarımızın sorunları dinlenip notlar tutuldu . Çokça dostane ve verimli geçen ziyaret vatandaşların İl Başkanı’nın ziyaretinden duydukları memnuniyetlerini dile getirdiler. Ak Parti Kayapınar Tanıtım ve Medya Başkanlığı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More