FOTO HABER

18 Mart 2012 Pazar

4 OLAĞAN DİCLE KONGRESİ YAPILDI


4 olağan kongresi öncesi Kayapınar İlçe yönetim kurulu üyesi Adil Aydın ve İsmail Babacanın organize ettiği sabah kahvaltısına Milletvekillerimiz ve İl Başkanımız ve İl yönetim kurulu üyeleri katıldı . İlçe Başkanı M.Ali Kırsaçlı davetlileri kapıda karşılayıp ziyarettten duyduğu memnuniyeti dile getirdi .

Ak Parti Dicle 4. Olağan Kongresi Milletvekilleri M. Galip Ensarioğlu, Mine Lök Beyaz ve Ak Parti Diyarbakır İl Başkanı Av. Halit Advan , Kayapınar İlçe Başkanı M.Ali Kırsaçlı Yönetim kurulu üyeleri , A.Haşim Sizer ,İzzettin Şimşek,cevat Ocakhanoğlu, İlhami Kahraman,oktay Kaymak  ,ahmet Akba, Ercan Ezgi ,Adil Aydın , İsmail Babacan , Evren İpek’in katılımıyla Dicle ilçesi Helin Düğün Salonunda yapıldı. Partililer salon girişinde büyük bir kalabalıkla Milletvekillerini ve İl Başkanını karşıladılar .

Divan’ın oluşturulmasıyla başlayan kongre saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasıyla devam etti

Kongrede katılımcılara ilk olarak Ak Parti Diyarbakır İl Başkanı Av. Halit Advan kürtçe ve zazaca hoş geldiniz diyerek selamladı. Daha sonra konuşmasına devam eden Ak Parti İl Başkanı Advan, bugün ilçe kongrelerimizin 51'inci ve sonuncusunu Dicle’de gerçekleştiriyoruz. Çok kısa bir süre sonrada değerli Milletvekili arkadaşlarımızla birlikte el birliğiyle il kongremizi de yapacağız ve kongre sürecimi bitirmiş olacağız. Bundan sonraki süreç teşkilatlanma süreci, sandık kurullarımızın yeniden oluşturulması süreci şuanda Diyarbakır’da 85 bin üyeyi aşarak genel merkezimizin koymuş olduğu hedefi aşmış bulunmaktayız. Ancak biz hedefimizi büyüterek ilçe başkanlarımızın desteğiyle yeni hedefe yüzde 15 lik üye hedefine ulaşmayı amaçlıyoruz. Biz üye sayımızla sandıkla olan hâkimiyetimizle önümüzdeki seçimlerde Diyarbakır’ı birinci parti yapmaya adayız. Bunu yapabilecek güçteyiz ben özellikle kadın kollarımıza çok güveniyorum varımız yokumuz kadınlarımız onlar varken biz varız onların eliyle önümüzdeki 2014 seçimi onların başarısı olacak. Gençlik kolları üyelerimizi de çok önemsiyoruz gençlerimiz bütün kongrelerimizde var oldular onlara da desteklerinden ötürü teşekkür ediyorum.

     4.olağan dicle kongresine kayapınar ilçesinin yönetimin kalabalık katılımı dikkati çekti

Teşkilat başkanımızın nezdinde de tüm teşkilat mensubu kardeşlerime katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.

Buradan bizim bazı mesajlar vermemizde çok önemli bildiğiniz gibi önümüzde çok önemli bir süreç var anayasa değişimi bu süreçte hepimizin ısrarla vurguladığı bir şey var biz Ak Parti olarak anayasanın değiştirilmesi konusunda kararlıyız bunu 2011 seçim beyannamemize yerleştirdik beyanname de açıkça vurguladığımız gibi şeffaf demokrat çağdaş bir anayasanın gelmesi konusunda ki kararlılığımızı ortaya koyduk bizim dışımızda başka partilerde anayasa değişikliği konusunda istekli olduklarını sözle ifade ediyorlar ama biz bunu kalben yapmalarını ısrarcı olmalarını aynen bizim gibi çağdaş demokrat bir ülkeye kavuşmak adına demokrat ve çağdaş bir anayasaya dair çalışmaları olmasını istiyoruz.





Burada ben statükocu partiler diye tanımladığım MHP ve CHP’ den bazı noktalarda ayrışabiliriz ama bizim bölgemizde oy oranı olan Barış ve Demokrasi Partisi mensuplarına buradan sesleniyorum ben ak partili bir siyasetçiyim ak parti ilkelerine kalben inanıyorum fakat Barış ve Demokrasi Partisi mensubu kardeşlerimiz önümüzdeki süreçte gerçekten barışçıl olarak bu mazlum kürt milletinin sorunlarının gerçekten çözülmesini istiyorlarsa uzlaşma komisyonunda masadan en son kalkacak taraf olmayı kafalarına koysunlar benim onlara çağrım bu masadan kalkacak en son taraf ak parti olacak onlarla birlikte kalkarlarsa sonuna kadar bu işi sürdürürlerse Türkiye çağdaş bir anayasaya çağdaş bir demokrasiye çağdaş bir ülke görünümüne sahip olacak ben bu manada Barış ve Demokrasi Partisinin sayın yöneticilerine sesleniyorum ne olursa olsun demokratikleşme ve çağdaşlaşma yönünde sonuna kadar mücadele edeceğiz ama anayasayı da birlikte değiştirelim ak parti BDP’nin bu konuda partner olması ortak olması çok önemlidir ben bu çağrımı daha önce Çermik ilçe kongremizde tekrarlamıştım yine aynı çağrımı yapıyorum biz ak parti olarak anayasayı değiştirme konusunda ısrarcı olacağız kararlı olacağız BDP’de bu konuda tavrını ortaya koyarsa statükocu partilerin oyunlarını ortadan kaldırmış oluruz bu konuda bizim teşkilatımız kararlı inanıyorum ki onlarda kararlı olursa başarılı olacağız. Bu arada önümüz nevruzunuzu da kutluyorum Allah böyle güzel nevruzları bize nasip etsin 1990 yıllardaki çatışmacı kavgacı ölümlerin yaşandığı nevruzları istemiyoruz baharı karşılayan demokrasiye adım atan demokrasiye koşan bir nevruz bizim için önemlidir şeklinde konuştu.

Ak Parti Diyarbakır Milletvekili Mine Lök Beyaz ise konuşmasında ak parti teşkilatlarının değerli insanları kongremize hoş geldiniz diyerek başladı. Beyaz Konuşmasında bizler teşkilatlar olarak birlikte ne kadar güçlü yürüsek o kadar Diyarbakır’ı o kadar iyi bir şekilde temsil ederiz değerli Milletvekili arkadaşım M. Galip Ensarioğlu’nun memleketinde olmaktan onur duyduğumu belirtiyorum hepinizi saygıyla selamlıyorum dedi.


Ak Parti Diyarbakır Milletvekili M. Galip Ensarioğlu ise ak partinin 2002 den bu yana Türkiye’ye demokrasi ve barış adına çok şeyler kattığını bunu bölgemizde gözle görünür değişikliklerle görmekteyiz.Geçmiş dönemlerde İlçelere giriş çıkışında yaşanan zorlukların iktidarları döneminde ortadan kalktığını . 90 yıldır Türkiye’de bir anlayış iktidardı bir devlet adına siyaset yapan devlet ideolojisini ve statükoyu temsil eden bir anlayış vardı. Zaman zaman da halkı temsil ettiği iddia edilen bu anlamda halktan oy alan ama özünde perde arkasında statükocularla kol kola siyaset yapanlar vardı. Ve kim iktidara gelirse gelsin o ittihat ve terakki anlayışı hep iktidardı. Türkiye deki kilit noktalarda hep onların istediği kişiler vardı. Bunun yanında halka asla geçit yoktu halk yönetilmesi ve güdülmesi gereken bir varlık gibi görünürdü biz demokrasimiz için hep Menderes’i referans olarak gösterirdik. Bu uğurda canlarını dahi verdiler ama asla halk iktidar olmadı. Bugün demokrasiye referans vermemiz gerekiyorsa artık hiçbir referansa ihtiyacımız yoktur ; ne demokrat partinin referansına ne başka bir şeye ihtiyaç vardır. Bu referansı halkı iktidara taşıyan 90 yıllık cumhuriyet boyunca ilk defa halkı iktidar yapan ve halkın bizzat kendisi olan bir parti var artık iktidarda ve buda ak partidir. Biz halkın özgürleşmesini halka baskı yapan Devlet anlayışını artık ortadan kaldıran halka hizmet etmeye çalışan bütün kurumlarıyla varlığıyla halkın hizmetinde olan Devlet ve Hükümet anlayışıyla savunan bir partiyiz . Bugün Allaha şükür Ekonomik olarak Türkiye çok farklı bir yerdedir . Dünyaca önemsenen ve orta doğuya yön veren bir Ülke haline geldik . Hak arama yöntemi olarak elinden gelen bütün mücadeleyi yapma yerine hala kavgayı şiddeti ve bu şiddette ısrarcı olan bir siyaset anlayışı var bizim bunlarla işimiz yok . Ak Parti halkı temsil eden hakkı temsil eden halka hizmeti ve hizmetkarlığı şiar edinmiş değişimi temsil eden Demokrasiyi temsil eden halkı ve özgürlükleri temsil eden bir partidir .

Biz Milletvekilleri ve İl ,İlçe Teşkilatları olarak tek amaç ve gayemiz Diyarbakır'a canla başla hizmet etmektir .

                            MEDYA TANITIM BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More