FOTO HABER

29 Haziran 2012 Cuma

AV.HALİT ADVAN VE YENİ YÖNETİM KURULU TEŞKİLATIMIZA TEŞEKKÜR ZİYARETİNDE BULUNULDU.




AV.Halit ADVAN ve yeni yönetim kurulu kayapınar ilçe teşkilatına 2.haziran il kongresindeki çalışma ve gayretlerimizden ve başarılı bir kongre başarmanın mutluluğu içinde olduklarını dolayı memnuniyetlerini ,dile getirildi.Biz ak parti bir aile olarak her yerde hep birlik ve beraberlik mesajları vermemiz gereklidir.Hep birlikte güç doğar,ayrı gayrimiz olmamalı biz bu dava için varız, bu zor virajları birlikte aşmalıyız.
ADVAN yeni yönetim kuruluyla daha da güçleneceklerini eski yönetim kuruluna çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, yeni bir kan değişikliğine girildiğini inşallah bu yeni heyecan ortamını oluşur başarılı sonuçlar doğuracağına İnancım sonsuzdur.
Biz kayapınar ilçe teşkilatı olarak her zaman partimizin emrinde olacağımızı her zor koşullara rağmen yılmadan çalışacağız il başkanımızın ve yönetim kurulu ile kor dineli olarak çalışmalarımızı birlikte yapmamız gerekmektedir.başkanımızın bu ziyaretini teşekkür eder ve memnuniyetlerimizi dile getirdik.


MEDYA TANITIMBAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More