FOTO HABER

6 Temmuz 2012 Cuma

AKPARTİ KAYAPINAR İLÇE YÖNETİM VE YÖRÜTME KURULU HAFTALIK TOPLANTISI

05.06.2012 Saat 16.30 ilçe teşkilatında M.Ali KIRSAÇLI başkanlığında yörütme kurulu toplantısı düzenlendi toplantıya Yusuf ziya talay,servet kakı,a.haşim sizer,Cevat ocakhanoğlu,bedri avcı,veysi nart,evren ipek,Oktay kaymak,asuman altun, kadın kolları başkanımız vesile kılınç,gençlik kolları vekalet başkanı Osman çokur katılımda bulunuldu gündemde olan ramazan ayında yapılması gereken çalışmalar başkanımız kırsaçlı tarafında değerlendirildi,yapılması gereken çalışmaların dile getirildi ve bunu bir ekip çalışmasının yapılması gerektiğine deyindi.
18,00 da yürütme ve yönetim kurulu toplantısı gerçekleştirildi.yönetim kurulu Av.ercan ezgi,bahar şahin,Ahmet akba,İsmail babacan,izzettin şimşek,Fırat fidan,İlhami kahraman,adil aydın katılarak hafta içindeki çalışmalar ve faaliyetler değerlendirildi.


MEDYA TANITIM BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More