FOTO HABER

6 Temmuz 2012 Cuma

DİYARBAKIR İL BAŞKANLIĞI VE KAYAPINAR İLÇE TEŞKİLATI ERGANİ ÇIKARMASI

29.06.2012 Gelenek haline gelen Cuma namazları etkinliği için İl teşkilat başkanı Av.Halit ADVAN ve yönetim kurulu.Kayapınar İlçe başkanı M.Ali KIRSAÇLI Yönetim kurulu A.Haşim sizer,İzzettin Şimşek, Cevat ocakhanoğlu ,İlhami kahraman ve yönetim kurulu,Dicle,Ergani,eğil,ilçe başkanları ve yönetim kuruları katılımda bulunuldu.
Ergani ilçesindeki Esnaf ve STK ziyarette bulunuldu STK başkanlarının sorunlarını dinlendi ve çözüm aşamasında gerekli adımların atılacağını ADVAN bizim STK’ A ayrı bir önem vermekteyiz sizin sorunlarınızı yakında ilgilenip çözüm aşamasında bulunulacağını söylendi.
ERGANİ ilçesine bağlı Ahmetli köyündeki taziye çadırına gidilerek taziye sahiplerinin acılarını paylaşıldı baş sağlığı temelinde bulunuldu .


MEDYA TANITIM BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More