FOTO HABER

4 Temmuz 2012 Çarşamba

KAYAPINAR İLÇE TEŞKİLATI YENİ İL YÖNETİMİNİ KUTLAMA ZİYARETİ



Ak Parti kayapınar ilçe başkanı M.Ali KIRSAÇLI ve yönetim kurulu İl başkanımız Av.Halit ADVAN ve yeni seçilen yönetim kurulu il teşkilatında tebrik ederek yeni görevlerinde başarılar diledi yeni seçilen yönetimle de tanışıp il ve ilçe yönetimlerinin uyum içinde koordineli bir şekilde çalışmalrımızı devam edeceğimizi bu yönetimin ilimiz ve ülkemize hayırlı olmasını başarılar dilendi. Dostane bir tanışma ortamı oluştu buda partimiz açsından sevindirici bir durum teşkil etmektedir.Av.Halit ADVAN ve Yeni yönetim kurulunu kutlar Allah Yar ve yardımcıları olsun.

MEDYA TANITIM BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More