FOTO HABER

11 Mart 2013 Pazartesi

KAYAPINAR İLKÖĞRETİM OKULUNA KIRTASİYE YARDIMI


Kayapınar ilçesindeki kayapınar ilköğretim okulunu ziyaret eden M.ali KIRSAÇLI yönetim kurulu,kadınkoları başkanı Vesile KILINÇ ve yönetimi,Gençlik Kolları başkanı Osman ÇOKUR  ve yönetimi  Okul müdürü Oktay AYDIN ve öğretmelerle görüşmelerde bulundu.Okulun sorunlarını tespit eden KIRSAÇLI bu sıkıntıların giderilmesi için çalışmalarda bulunulacağını söyledi,yoksul öğrencileri tespit eden Oktay AYDIN bu öğrencilerle sohbet eden Kayapınar teşkilatı bu öğrencilerimize sahip çıkılacağını bunlar bizim geleceğimiz yeni nesillerimizi çok önemsiyoruz, onların başarılı olması için imkanları zorlamaktayız.Ak Parti eğitimde büyük atılımlar yaptı,Türkiye'nin en büyük bütçesini Eğitime verildiğini eğitim seviyesinin yükseltilmesi için teknoloji ve AR-GE çalışmalarını kullanıldığı yeni çağa eğitimin yerinin önemsediklerini söyledi öğrencilerinin Hayallerini soran KIRSAÇLI öğrenciler öğretmen,doktor,mühendis,siyasetçi ve Başbakan olmak istediklerini,Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN'I çok sevdiklerini,onun gibi olmak istediklerini söylediler.Bu öğrencilere kırtasiye yardımı yapıldı bu hediyelerle mutlu olan öğrencilerin mutlulukları gözlerinden görüldü bu tablo çok sevindirici olduğunu söyleyen KIRSAÇLI bir anda olsa çocukluk günlerimize dönmüş olduk,çünkü bizlerde zamanında bu sıralarda geçtik bu günün inşasını bizler kuruyoruz.Günün birinde bizlerin yerini bu çocukların alacağını  söyledi.

TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More