FOTO HABER

2 Temmuz 2013 Salı

KIRSAÇLI KAYAPINAR HALK EĞİTİM SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI.

Ak Parti kayapınar ilçesinde ki Vehbi KOÇ ilk okulunda düzenlenen Etkinliğe ilçe kaymakamı Cemal Hüsnü KANSIZ ilçve başkanımız M.Ali KIRSAÇLI ve yönetimi,ilçe milli eğitim Müdürü Şakir YAMAN,Okul müdürleri,öğretmenlerimiz,veli ve öğrencilerimiz büyük ilgi gösterdiler.
      Açılışta halk oyunları ve tekvando gösterileri beğeniyle izlendi,büyük alkış aldı.Açılış kurdelesini Vali yardımcısı Cemal Hüsnü KANSIZ,ilçe başkanımız M.Ali KIRSAÇLI ve ilçe milli eğitim müdürü Şakir YAMAN yaptılar.
   İlçemiz halk eğitim müdürlüğünce açılan kurslarda eğitim gören kursiyerlerimiz bir yıl boyunca yaptıkları el emeği göz nuru ürünler sergilendi.

      Vali yardımcımız Cemal Hüsnü KANSIZ konuşmasında sanat insanların barış içinde bir arada yaşamasını sağlayan ortak bir değerdir.
     İlçe başkanımız M.Ali KIRSAÇLI konuşmasında halk eğitim merkezimizin bu güzel çalışmalarını beğeniyle takip ediyorum ve takdir  ediyorum.Kursiyerlerin beceri ve yeteneklerini sergilemeleri Emeklerini sergilemek demektir. Bizlerde bu vatandaşlarımızın bu güzel günlerinde yanlarında olmaktan mutluluk duymaktayız.Onarın çalışmalarıyla birlikte burada sevgi,saygı,dostluk  sergilemekteler.
        Biz bu tür çalışma ağları genişletmek için bize gelen talepleri değerlendirilip gereken yardımı sunarız.
KIRSAÇLI  kursiyerlerin yapmış olduğu  atölyelerde üretilen çeyiz,halı dokumacılığı,deri işlemeciliği,ebruli  sanatı ,resim ve takı tasarımları gibi ürünler Vehbi koç ilkokulunda sergisi büyük beğeni görmüştür,Emeği geçen herkese teşekur etti.


TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL MEDYA *** AK PARTİ KAYAPINAR TANITIM MEDYA BAŞKANLIĞI.

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More